Ruang Perbincangan Forex Anda
 
HomePORTALCalendarFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Salam semua... Secara rasmi atau tidak rasminya kami telah berpindah kerumah baru..Marilah beramai2 ke http://www.zoncsr100.com TQ.

Share | 
 

 Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
yAtt mOzEL
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 11
Equity USD : 456
Thanks : 3
Join date : 2009-04-21
Location : Wilayah Iskandariyah

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Tue May 19, 2009 10:28 pm

SALAM SMUA......

Borang keahlian telah berjaya di uploadkan semula..maaf di atas keterlambatan ini.....
Sila ke page PERTAMA tuk mendapatkan borang tersebut... afro afro afro
Back to top Go down
View user profile
aibob
New Trader
New Trader
avatar

Posts : 11
Equity USD : 383
Thanks : 1
Join date : 2009-05-18
Age : 36
Location : KLCC

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Tue May 19, 2009 11:53 pm

yAtt mOzEL wrote:
SALAM SMUA......

Borang keahlian telah berjaya di uploadkan semula..maaf di atas keterlambatan ini.....
Sila ke page PERTAMA tuk mendapatkan borang tersebut... afro afro afro

thanks mr mod... Smile
borang dah download, dah siap hantar dah pun... Idea
mintak2 dapat la approval dr team CSR100... silent


COOL COOL COOL
Back to top Go down
View user profile http://artificialtrader.com/
Latiff
New Trader
New Trader


Posts : 5
Equity USD : 175
Thanks : 0
Join date : 2009-05-17

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Wed May 20, 2009 5:33 pm

yAtt mOzEL wrote:
SALAM SMUA......

Borang keahlian telah berjaya di uploadkan semula..maaf di atas keterlambatan ini.....
Sila ke page PERTAMA tuk mendapatkan borang tersebut... afro afro afro
dah ada borang keahlian.... terima kasih moderator COOL COOL COOL
Back to top Go down
View user profile
JGV100
Master Sifu
Master Sifu
avatar

Posts : 246
Equity USD : 4771
Thanks : 31
Join date : 2009-04-21

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Thu May 21, 2009 3:09 am

Latiff wrote:
yAtt mOzEL wrote:
SALAM SMUA......

Borang keahlian telah berjaya di uploadkan semula..maaf di atas keterlambatan ini.....
Sila ke page PERTAMA tuk mendapatkan borang tersebut... afro afro afro
dah ada borang keahlian.... terima kasih moderator COOL COOL COOL



Sila isikan Borang KEAHLIAN dan Hantar Balik kepada KELAB dengan kadar segera. Permohonan anda akan di PROSES secepat mungkin. Jika BERJAYA......Status akan di naikkan kepada "SAHABAT KELAB CSR100". Harap maklum. TQVM COOL

_________________

Back to top Go down
View user profile
Latiff
New Trader
New Trader


Posts : 5
Equity USD : 175
Thanks : 0
Join date : 2009-05-17

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Thu May 21, 2009 3:42 pm

JGV100 wrote:
Latiff wrote:
yAtt mOzEL wrote:
SALAM SMUA......

Borang keahlian telah berjaya di uploadkan semula..maaf di atas keterlambatan ini.....
Sila ke page PERTAMA tuk mendapatkan borang tersebut... afro afro afro
dah ada borang keahlian.... terima kasih moderator COOL COOL COOL



Sila isikan Borang KEAHLIAN dan Hantar Balik kepada KELAB dengan kadar segera. Permohonan anda akan di PROSES secepat mungkin. Jika BERJAYA......Status akan di naikkan kepada "SAHABAT KELAB CSR100". Harap maklum. TQVM COOL
saya dah isi dan hantar ke emel kelabcsr100@yahoo.com.... COOL
Back to top Go down
View user profile
Min9797
New Trader
New Trader
avatar

Posts : 6
Equity USD : 210
Thanks : 0
Join date : 2009-05-20
Location : kl

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Fri May 22, 2009 7:49 pm

salam semua...

saya sudah hantar borang ahli lama dahulu..

nak dapat ekses ke sention tertentu macam mana pula..kena hantar borang baru ker?
Back to top Go down
View user profile
zerotech
High Skilled Trader
High Skilled Trader
avatar

Posts : 150
Equity USD : 2704
Thanks : 2
Join date : 2009-04-22
Location : Di Mana Kaki Ku Melangkah

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Fri May 22, 2009 7:55 pm

Min9797 wrote:
salam semua...

saya sudah hantar borang ahli lama dahulu..

nak dapat ekses ke sention tertentu macam mana pula..kena hantar borang baru ker?

cuba tengok dalam thread aktiviti kelab n senarai ahli kelab... tengok nama bro ada tak dalam list tu... kalau ada rasanyer tak ada prob nak ekses mana2 thread..
kalau tak ada bro bleh apply utk jadi sahabat kelab...
harap dapat membantu bro.. Very Happy Very Happy

_________________
Back to top Go down
View user profile http://zerotech-personal.blogspot.com
Min9797
New Trader
New Trader
avatar

Posts : 6
Equity USD : 210
Thanks : 0
Join date : 2009-05-20
Location : kl

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Fri May 22, 2009 8:10 pm

nak ekses aktiviti kelab pon tak boleh....help me

dah hantar borang pada gymidas beberapa bula lepas.
Back to top Go down
View user profile
zerotech
High Skilled Trader
High Skilled Trader
avatar

Posts : 150
Equity USD : 2704
Thanks : 2
Join date : 2009-04-22
Location : Di Mana Kaki Ku Melangkah

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Fri May 22, 2009 8:12 pm

Min9797 wrote:
nak ekses aktiviti kelab pon tak boleh....help me

dah hantar borang pada gymidas beberapa bula lepas.

pulak.... mcm ni.. bro on skype cari masta speedup
nick dia dalam skype @Speedup..
bro bleh tanya dia terus...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://zerotech-personal.blogspot.com
Min9797
New Trader
New Trader
avatar

Posts : 6
Equity USD : 210
Thanks : 0
Join date : 2009-05-20
Location : kl

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Fri May 22, 2009 9:23 pm

ok tq bro..sy dah skype dia.
Back to top Go down
View user profile
zerotech
High Skilled Trader
High Skilled Trader
avatar

Posts : 150
Equity USD : 2704
Thanks : 2
Join date : 2009-04-22
Location : Di Mana Kaki Ku Melangkah

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Fri May 22, 2009 9:34 pm

Min9797 wrote:
ok tq bro..sy dah skype dia.

wahh... lawa avatar bro..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://zerotech-personal.blogspot.com
Min9797
New Trader
New Trader
avatar

Posts : 6
Equity USD : 210
Thanks : 0
Join date : 2009-05-20
Location : kl

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Sat May 23, 2009 3:26 pm

zerotech wrote:
Min9797 wrote:
ok tq bro..sy dah skype dia.

wahh... lawa avatar bro..

ni avatar kat CG
Back to top Go down
View user profile
ThePorter
High Skilled Trader
High Skilled Trader
avatar

Posts : 133
Equity USD : 2170
Thanks : 4
Join date : 2009-04-22

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Sun May 24, 2009 12:40 am

kepada geng2 yg menghadapi maslah.....harap bersabar...dan terus bersabar..masalh anda akan diselesaikan oleh tuan masta admin kita dgan baik nyer...

SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN...DAN TANGGA KEJAYAAN.....


COOL COOL

_________________
Back to top Go down
View user profile
aibob
New Trader
New Trader
avatar

Posts : 11
Equity USD : 383
Thanks : 1
Join date : 2009-05-18
Age : 36
Location : KLCC

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Mon May 25, 2009 5:22 pm

Thanks to Admin & Mod... Smile
Dah bole access RUANG PEMBELAJARAN TEKNIK CSR100 & ANALISA TEKNIK CSR100... Cool
Thank You Very² Much... Very Happy



APPLAUSE APPLAUSE APPLAUSE
Back to top Go down
View user profile http://artificialtrader.com/
abangG
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 91
Equity USD : 1999
Thanks : 2
Join date : 2009-04-21

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Mon May 25, 2009 8:07 pm

aibob wrote:
Thanks to Admin & Mod... Smile
Dah bole access RUANG PEMBELAJARAN TEKNIK CSR100 & ANALISA TEKNIK CSR100... Cool
Thank You Very² Much... Very Happy



APPLAUSE APPLAUSE APPLAUSE

Sama2 bro...

Selamat menyedut ilmu2 yg berguna disini...

Diharap bole share2 ilmu berkenaan forex kepada members2 di forum ini..

Sama2 kite doakan semoga kite akan beroleh kajayaan... TQ.

kissss

_________________
Forex4you


Back to top Go down
View user profile http://www.studyalongthepip.blogspot.com
Yachuda
New Trader
New Trader


Posts : 3
Equity USD : 105
Thanks : 0
Join date : 2009-05-25

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Tue May 26, 2009 11:29 am

salam tuan admin...

sya nak join club etc...

tapi... skype tk setel2 lai nih... da 2 hari tak lepas2 reg. nanti stel jek i send form ok..

happy trading....... COOL
Back to top Go down
View user profile
ThePorter
High Skilled Trader
High Skilled Trader
avatar

Posts : 133
Equity USD : 2170
Thanks : 4
Join date : 2009-04-22

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Wed May 27, 2009 1:30 am

COOL COOL

_________________
Back to top Go down
View user profile
nickhi
New Trader
New Trader


Posts : 6
Equity USD : 210
Thanks : 0
Join date : 2009-06-06
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Tue Jun 09, 2009 5:53 pm

Salam admin

Saya dah sent borang ke emel...tolong check..harap masih belum terlewat utk join kelab csr100...thanks
Back to top Go down
View user profile
okfx
New Trader
New Trader


Posts : 3
Equity USD : 105
Thanks : 0
Join date : 2009-06-21
Age : 51
Location : Kuantan

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Sun Jun 21, 2009 7:59 pm

Saya dah email borang permohonan 21 June 2009. Diharap mendapat kelulusan pihak tuan.

ID CG : okfx
Skype : okfx (okforex)
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Posts : 84
Equity USD : 1186
Thanks : 3
Join date : 2009-04-21

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Sun Jun 21, 2009 9:13 pm

okfx wrote:
Saya dah email borang permohonan 21 June 2009. Diharap mendapat kelulusan pihak tuan.

ID CG : okfx
Skype : okfx (okforex)

Ok bro.... kelulusan di beri.. TAHNIAH

_________________
Forex4you
Back to top Go down
View user profile http://csr100profittraders.4rumer.com
conturix
New Trader
New Trader


Posts : 2
Equity USD : 70
Thanks : 0
Join date : 2009-06-24
Age : 29
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Wed Jun 24, 2009 4:40 am

sy da email borang.

ID CG: conturix
Skype : conturfx
Back to top Go down
View user profile
badangmalaya
New Trader
New Trader


Posts : 1
Equity USD : 35
Thanks : 0
Join date : 2009-06-15

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Wed Jun 24, 2009 9:26 am

Saya dah hantar borang melalui email.


ID CG/Kelab CSR100 : badangmalaya

Skype : badangmalaya
Back to top Go down
View user profile
kelapabali
New Trader
New Trader


Posts : 4
Equity USD : 140
Thanks : 0
Join date : 2009-06-08

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Wed Jun 24, 2009 1:14 pm

Salam tuan admin.

ade kekosongan lg tak ni?
baru je email borang menjd ahli csr100.

ID csr100 : kelapabali
skype : kelapabali
Back to top Go down
View user profile
zerotech
High Skilled Trader
High Skilled Trader
avatar

Posts : 150
Equity USD : 2704
Thanks : 2
Join date : 2009-04-22
Location : Di Mana Kaki Ku Melangkah

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Wed Jun 24, 2009 2:53 pm

errr... zero rasa jer nih... zero rasa kalau nak jadi ahli kelab dah tutop kot...
tapi nak jadi sahabat csr100 bleh lagi.. yg warna kuning tuh..
pepehal try tanyer miss yatt or bro speedup...

ps- lama tak nampak bro speedup..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://zerotech-personal.blogspot.com
wanlan
New Trader
New Trader


Posts : 22
Equity USD : 767
Thanks : 0
Join date : 2009-06-24
Location : Pasir Berdengung,Johor

PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   Thu Jun 25, 2009 5:22 pm

zerotech wrote:
errr... zero rasa jer nih... zero rasa kalau nak jadi ahli kelab dah tutop kot...
tapi nak jadi sahabat csr100 bleh lagi.. yg warna kuning tuh..
pepehal try tanyer miss yatt or bro speedup...

ps- lama tak nampak bro speedup..

alamak zerotech,dah tutup ke?camne nieh?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100   

Back to top Go down
 
Kepada members yang blum jadi ahli kelab csr100
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» The Treehouse Members
» Colombo Stock Exchange Poll - Open for SLEF Members
» five Parliament Members Going to Jump from Government to MS
» $200 Million Went to House Members to Pass Fast Track
» Milanka Price Index

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: KELAB CSR100 :: PERTANYAAN & PERMOHONAN-
Jump to: